POSTUPAK IMENOVANJA “OPUNOMOĆENIKA ZA PRIMANJE PISMENA U UPRAVNOM POSTUPKU”

1. Korak:

  • stranka pribavlja od Društva za primanje pismena d.o.o.Pero(TM) „Zahtjev za uslugom opunomoćenika za primanje pismena u upravnom postupku“ (putem e-maila ili faksa).

 

2. Korak:

  • u obrazac „Zahtjev za uslugom opunomoćenika za primanje pismena u upravnom postupku“ stranka unosi potrebne podatke i ispunjeni obrazac dostavlja Društvu za primanje pismena d.o.o.Pero(TM) uz kopiju zahtjeva po kojem se pokreće upravni postupak.

 

3. Korak:

  • stranka prima od Društva za primanje pismena d.o.o.Pero(TM) „Izjavu o imenovanju opunomoćenika za primanje pismena u upravnom postupku“ u dva primjerka i ostale potrebne podatke.

 

4. Korak:

  • original „Izjavu o imenovanju opunomoćenika za primanje pismena u upravnom postupku“ u dva primjerka, original Punomoć o imenovanju “opunomoćenika za primanje pismena u upravnom postupku” i original uplatnicu o plaćanju naknade stranka dostavlja Društvu za primanje pismena d.o.o.Pero(TM) uz kopiju zahtjeva po kojem se pokreće upravni postupak (kurirskom poštom ili osobno).

 

5. Korak:

  • stranka prima od Društva za primanje pismena d.o.o.Pero(TM) prihvaćenu „Izjavu o imenovanju opunomoćenika za primanje pismena u upravnim postupcima“ u originalu, a Društvo za primanje pismena d.o.o.Pero(TM) uz dostavu potpisane originalne Punomoći obavještava javnopravno tijelo o imenovanju.
image_print